και πόσο και γιατί;
Πρόσφατα, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης απέκτησε -με διαγωνισμό- την πλατφόρμα SEATRAC που η Πιερία γνώρισε πέρυσι χάρις στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας και την ΠΕ Πιερίας.
Το σωτήριο για τα ΑμΕΑ απόκτημα του Δήμου Αλεξανδρούπολης του κόστισε σχεδόν 35.000 ευρώ.
Δύο εταιρείες διαγωνίστηκαν στον μειοδοτικό διαγωνισμό.
seatrack
Όρος του διαγωνισμού ήταν ο Ανάδοχος (νικητής του διαγωνισμού) να εκπαιδεύσει προσωπικό του Αναθέτοντα στην συναρμολόγηση, αποσυναρμολόγηση και λειτουργία της πλατφόρμας.
st2
diakirixi promithias automatou sist_prosvasis
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνης της 10ης.5.2017, η πλειοψηφία ψήφισε δαπάνη 3.500 ευρώ για την επανατοποθέτηση στην Παραλία, του SEATRAC που απέκτησε πέρυσι. Και πιθανώς, όλο το Δημοτικό Συμβούλιο ανακάλυψε ότι το περσινό δώρο, είχε… φετινή ουρά.
Ο περσινός αντιδήμαρχος του Δήμου Κατερίνης που παρέλαβε το SEATRAC επέμενε ότι πουθενά στη συμφωνία με την ΠΕ Πιερίας δεν αναφερόταν η φετινή δαπάνη, ενώ ο φετινός διάδοχός του δήλωσε ότι είναι συμβατική υποχρέωση του Δήμου προς την ΠΕ.
Λέτε να ακολουθήσουν τα ίδια και στο Δήμο Δίου-Ολύμπου; Να ‘χουμε κι εδώ περσινό και φετινό αντιδήμαρχο να δηλώνουν, αλλά τελικά να πληρώνουμε 3.500 ευρώ;
Ο Πύδνας-Κολινδρού θα αποκτούσε και αυτός SEATRAC, αλλά -άγνωστο πως- δεν απέκτησε.
Γενικά, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας το SEATRAC δεν είναι άγνωστο και η Περιφέρεια έχει προμηθευτεί πολλά, με απ’ ευθείας αναθέσεις ή με διαγωνισμό, από το 2012 ως σήμερα. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα που εξασφαλίζει στα ΑμΕΑ εύκολη πρόσβαση στη θάλασσα και έξοδο απ’ αυτή, υπάρχει σε πολλές παραλίες της χώρας.
Τι προέβλεπε η δική μας συμφωνία με την ΠΕ Πιερίας;
Γιατί ο Δήμος Αλεξανδρούπολης διάλεξε να θέσει ως όρο του διαγωνισμού την εκπαίδευση υπαλλήλου “στην συναρμολόγηση-αποσυναρμολόγηση” και όχι γενικώς σε διάφορα άλλα;
Μερικά έγγραφα από τη ΔΙΑΥΓΕΙΑ για το SEATRAC.
laur1-5
pkmanoigmpro1
pkmanoigmaprosf
ana8xiou
epangluf
epanvolos
per8esapan830
per8essum30-1
pkm2apan
pkmapeu8volv2013
pkmdiag2
pkmtrop
volvanakl